søndag 24. juni 2012

Nye stoler!

Vi har endelig fått på plass nye stoler. Glede!!
Vi endte opp med Fia lenestoler fra Bohus i fargen Muldvarp. Jeg er kjempefornøyd :)


Bak minsten er det fine gamle sybordet som jeg bruker som bord mellom de nye stolene :) 


Det har blitt veldig mye KlompeLompe strikking i det siste, og lite av annet. Derfor blir det litt lenger mellom hvert innlegg også.. Vi holder på med en ny kolleksjon som snart er klar. Etter den blir det nok mer strikk til meg selv :)

Vi er akkurat kommet hjem fra hytta og koselig St. Hans-feiring. Her er noe av det som ble laget og ikveld ska jeg kose meg med å stæsje dem opp ;)
I den nye kolleksjonen er det flere nye modeller, spennende! Gleder meg til den er klar, den blir såå fin :D
For en stund siden viste jeg frem pannebåndet med skjerm til minsten. Mange lurte på oppskrift og jeg kan fortelle at dette er en av de nye tingene som kommer i den nye kolleksjonen. Så da er det mulig å få kjøpt det hos KlompeLompe :)



1 kommentar:

Charlotte sa...

Fine stoler! Ser ut som et perfekt sted for avslapping det der :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...